Vytvoriť, respektíve, napísať kvalitné SEO články, to chce trošku cviku a praxe. Pred tým, ako začnete cvičiť, by ste však mali zvládnuť aspoň minimálne základy toho, čo v takýchto textoch byť má a čo naopak nie.
Všetko s mierou
Mnohí ľudia majú tendenciu takéto texty prehusťovať kľúčovými slovami. To je prvý a zároveň asi najväčší problém. Internetové vyhľadávače nie sú hlúpe. Veľmi rýchlo prekuknú vašu snahu o to, aby sa daný web dostal čo na najvyššie miesta. Preto sa snažte používať tri, maximálne päť rovnakých kľúčových slov v jednom texte.
Drobný problém môže nastať vtedy, ak píšete o veciach, ku ktorým nepoznáme veľa synoným. Tak napríklad, slovíčka ako kosačka, bazén, stôl alebo koberec, nahradíte naozaj ťažko. Snažte sa však používať čo najmenej viet, kde tieto slová budete musieť použiť. Nemajte strach, trochu tréningu to spraví.
A čo odkazy?
SEO články obsahujú v drvivej väčšine aj odkazy na iné weby. Môžete v nich samozrejme použiť aj interné odkazy, teda linky, ktoré vedú na iné články alebo sekcie na vašom webe. Tu platí taktiež to, že by ste to nemali preháňať s rovnakými odkazmi. Nevkladajte teda do textu jeden a ten istý odkaz niekoľkokrát. Radšej vytvorte viacero samostatných textov.
Na druhej strane platí, že čím viac rôznych odkazov, tým lepšie. To v praxi znamená, že ak do SEO textu umiestnite päť rôznych odkazov, vyhľadávače ho budú vnímať omnoho pozitívnejšie. Použite napríklad odkaz na youtube video, iný zaujímavý článok, ktorý súvisí s danou témou alebo použite odkazy na obrázky.
Držte sa témy
Posledným veľmi dôležitým faktorom je to, aby ste sa držali danej témy. Pokiaľ má byť SEO text zameraný na stránky, ktoré predávajú vysávače, nemôžete písať o bazénoch. Vždy sa držte danej tematiky, respektíve aspoň blízkeho okruhu. To znamená, že ak budete písať napríklad o spomínaných vysávačoch, môžete sa venovať upratovaniu v domácnosti alebo správnej údržbe domácich spotrebičov.